Baliemedewerkers
Als baliemedewerker ben je het eerste aanspreekpunt, het visitekaartje van het bedrijf. Verwacht word dat je klantvriendelijk bent, communicatief vaardig en stressbestendig. Er zijn situaties dat er van alles mis gaat en klanten/ cliënten te lang moeten wachten of denken dat je ze tekort doet. Frustraties kunnen hoog oplopen en dan is het handig als je weet hoe je kunt de-escaleren.
Bekijk ons aanbod bij Trainingen.
In onze trainingen gaat het o.a. om:
- bewustwording van je eigen gedrag, houding en uitstraling in stress situaties
- risico analyse
- op tijd grenzen respectvol kunnen aangeven
- zelfcontrole
- de-escalatie technieken
- verbindende gesprekstechnieken
Waarom bedrijven voor ons kiezen
Ervaring
We hebben 30 jaar praktijk ervaring en ruim 11.000 mensen zijn door ons getraind.
Ons team beschikt over 2 ervaren psychiatrisch verpleegkundigen en 1 neuro psychologe die adviserend ingezet kunnen worden bij ingewikkelde vraagstukken
Communicatie
Onze korte communicatielijnen zijn prettig
Oplossingsgericht
Voor iedere uitdaging vinden wij een oplossing
Waardering
Onze deelnemers geven ons een ruime 8!
Accreditatie
Onze trainingen zijn geaccrediteerd onder meer door:
We zijn aangesloten bij Stichting Register Gevaarsbeheersing en het Gadaku Instituut
Wij staan als aanbieder van trainingen op de lijst van Veiligheid Publieke Taak